Остання пластикова соломинка від IKEA

0 129

Ікеа  символічно представила свою останню одноразову пластикову соломинку на виставці в лондонському музеї дизайну, пише Ресурс з посиланням на “The Guardian”. 

Це означає, що відомий шведський бренд  вилучатиме зі своїх магазинів та ресторанів ці пластикові вироби та закликає громадськість з допомогою композиції під назвою The Last Straw  зменшувати використання  або  взагалі відмовлятися від  пластикових виробів.

Композиція   буде виставлена на загал до суботи.  Організатори символічної виставки наголошують, що саме люди, з допомогою зміни своїх повсякденних побутових звичок здатні позитивно вплинути на екологію планети.

«Пластикові соломинки стали такою важливою емблемою змін, коли мова заходить про одноразові вироби з пластику, але ця кампанія – це не просто соломинка», – каже прес-секретар Ikea Хеге Себьорнсен.

Шведська меблева мережа оголосила в червні, що до 2020 року вона буде поступово вилучати всі одноразові пластикові вироби зі своїх магазинів і ресторанів в глобальному масштабі, бо шкідливість впливу пластика на навколишнє середовище продовжує зростати.

Пластикові соломки, тарілки, чашки, пакети для морозильних камер,  вироби з пластиковим покриттям тощо  повністю будуть замінені, де це можливо,  на альтернативні матеріали.

Згідно з даними  Marine Conservation Society,  Великобританія використовує приблизно 8,5 млрд соломинок на  рік, а пластмасові трубочки – одна з 10 найпоширеніших речей, знайдених на узбережжі.

Податок на одноразові пластикові пакети в Великобританії скоротив їх використання, а міністри заборонили використання мікрокульок в продуктах особистої гігієни.

Ikea має 363 магазина в 29 країнах світу, в тому числі 21 у Великобританії і Ірландії.

Шведський меблевий бренд відомий також своїми природозберігаючими проектами, які допомагають людям щодня економити природні ресурси, ощадливо використовувати їх у побутових потребах. Йдеться про один з останніх проектів меблевої мережі   Live Lagom, який дає клієнтам і співробітникам можливість тестувати продукти, які допомагають економити енергію і воду, зменшують кількість відходів і сприяють здоровому способу життя. Компанія стверджує, що програма заснована на шведській філософії  повсякденного життя, що означає «лише правильна сума».

Коментарі
Loading...