Загалом, процедура входження компанії на український ринок тривала понад 14 років.
Покищо IKEA відкриває лише інтернет-магазин.
Зараз працює два пункти – в Ашан Рів Гош (Auchan Rive Gauche) та Metro Cash & Carry.
На сайті вже можна знайти категорії з декором, прикрасами, товарами для безпеки і садівництва.
Після запуску інтернет-магазину IKEA планує якнайшвидше відкрити свій магазин у новому міському форматі (city store) у Києві.
Декілька років тому ІКЕА відзначила свою 75 річницю з моменту заснування.
Компанію, яка наразі є найбільш популярною мережею з продажу товарів для дому, в 1943 році в Швеції створив Інґвар Кампрад.
Кажуть, популярність шведського бренду в особливому підході до клієнтів.
IKEA володіє та керує понад 400 магазинами в 49 країнах світу, а її засновник у 2015 році потрапив до списку “Форбс” як один із десяти найбагатших людей у світі.
У 2012 році магазини мережі ІКЕА відвідали 690 мільйонів людей, що вдвічі більше, ніж населення США. Кажуть, якщо всіх людей, які працюють на виробництві меблів, поселити в одне місце, то знадобиться ціле місто.

Що далі, то краще
Магазини IKEA переважно розташовані у передмістях. І йдеться зовсім не про вартість оренди приміщень, а про психологічну пастку маркетологів компанії. Проїхавши таку довгу дорогу, відвідувач не зможе залишити магазин, нічого не придбавши. Ось така винагорода за витрачені зусилля.
Поспати на улюбленому дивані
Свободу дій відвідувачів IKEA ніхто не обмежує. Потенційні покупці можуть робити все, що їм захочеться: одягнути халат і поспати на великому ліжку чи у зручному кріслі. Навіть якщо ви не купите усього цього опісля, все одно не почуєте у свій бік жодних докорів від продавців.

Співробітники магазину – не наглядачі
Працівникам магазину заборонено самим підходити до клієнтів. Ніхто не переслідуватиме вас, пропонуючи допомогу у виборі товару. Однак, якщо ви покликали співробітника, він зобов’язаний негайно підійти.
На кухнях пахне їжею
У частинах магазину, де розташовані кухонні товари, спеціальні вентилятори наганяють легкий ненав’язливий аромат їжі. Маркетологи натякають вам, що товари IKEA точно принесуть у ваш дім затишок.
Деревина для IKEA
Щорічно IKEA використовують 1% деревини світу для виробництва своїх товарів. До речі, сосна – найпопулярніший матеріал в ІКЕА. Щоденно компанія виробляє приблизно 30 мільйонів фунтів соснової стружки.
Рекордна кількість каталогів
Якось аналітики порахували, що каталоги IKEA у світі популярніші, ніж Біблія. Щорічно друкується приблизно 180 мільйонів каталогів IKEA для споживачів. Натомість примірників Біблії – 100 мільйонів.
ІКЕА продає один книжковий стелаж BILLY кожні 10 секунд. Це їхній найпопулярніший товар. До слова, багато товарів відвідувачам привозять розібраними. Покупці збирають усе самостійно, а потім не можуть не насолоджуватись результатом, у який було вкладено стільки сил.

Дохід більший, ніж ВВП Сербії
Річний дохід ІКЕА становить близько 38 мільярдів доларів, а це більше, ніж ВВП Сербії. Одна десята частина всіх меблів у Великобританії придбана в ІКЕА.