Заходи круїзних лайнерів до Одеси скасовують

Заходи круїзних лайнерів в Одесу скасовують через  епідемію коронавирусу.

Найближчі сусіди Одеси теж отримують вимушені відмови на круїзні судозаходи в порти, цитує Ресурс прес-службу Одеського морського порту.

Йдеться про румунський порт Констанца, який отримав скасування заходів круїзних суден в травні поточного року. Порт Варна, який готувався прийняти Aegean Odyssey, теж виявився заручником ситуації. Наступні заходи болгарський порт очікує в липні. Порт Бургас прийме єдине круїзне судно в жовтні.

З 11 заявок на заходи круїзних лайнерів в порт Одеси на 2020 рік – дві заявки на судозаходи вже скасовані, повідомляють в прес-службі Одеського морського порту,

“На жаль, всі наші зусилля перекреслив коронавірус, який заволодів світом”, – зазначив начальник адміністрації Одеського порту Руслан Сахаутдінов.

“Перше судно – німецької компанії Phoenix Reisen MS Albatros, яке повинно було зайти в Одеський порт 4 травня, скасувало захід судна. Друга круїзна компанія Aegean Experience Maritime Company, судно Aegean Odyssey якої планував відвідати Одеський порт 10 травня, вимушено призупинила всі маршрути до кінця травня “, – додав він.

“Круїзна індустрія дуже чутлива до всяких політичних і геополітичних змін. Але ніхто не очікував, що світ буде охоплений страшною інфекцією. І однією з перших відреагував на неї круїзний бізнес. Починалася нинішня ситуація з падіння попиту на всі види путівок, перегляду круїзними компаніями маршрутів: виключали судозаходи в Азіатський регіон, потім в італійські порти. Але дуже швидко ці заходи виявилися недостатніми, і тоді почалося масове закриття круїзних ліній”, –  констатують в Одеському морпорту.

Однією з перших постраждала компанія Princess Cruises, якій довелося поставити на карантин 2 своїх судна – лайнер Diamond Princess простояв на якорі в Японії більше 2 тижнів. Весь світ з тривогою спостерігав за тим, що відбувається на цьому судні. Потім другий круїзник – Grand Princess встав на простій біля берегів Каліфорнії, коли на борту були виявлені перші хворі.

Компанія Princess Cruises негайно вжила заходів і, починаючи з 12 березня, на 2 місяці повністю припинила всі маршрути. Аналогічну тактику сприйняли й інші світові гравці круїзного ринку. Наприклад, Royal Caribbean Cruise Line, Celebrity Cruises і Azamara припинили операції по всьому світу з 13 березня.

Ці всесвітньо відомі круїзні компанії планують відновити роботу 12 травня 2020 року, Costa Cruises припиняють операції по світу до 30 квітня. Fred Olsen Cruise Line зупинив всі океанські круїзи до 23 травня. Silversea Cruises планує повернутися до роботи не раніше 13 травня, TUI Cruises скасувала всі круїзи до 3 травня.

Однак, як зазначає журнал The Economist, наслідки для  круїзних компанійних можуть бути більш серйозними і довгострокові, ніж для авіа- або туристичних компаній в цілому.

Велика частина продажів круїзних компаній припадає на перші три місяці на рік – в 2020-м в цей період вони не отримали практично ніякої виручки.

Акції трьох найбільших операторів круїзів – Carnival, Royal Caribbean і Norwegian, на яких припадає 80% всього ринку, – впали на 70-80%.

Для порівняння, акції авіакомпаній знизилися в середньому на 60%, а американські акції в цілому – на 30%.

На круизном лайнере Diamond Princess увеличилось число носителей ...
Після  заходу круізного корабля Diamond Princess до Гонконгу , один з туристів  отримав позитивний результат тесту на коронавірус, після чого японська влада вирішила заборонити 3700 пасажирам на борту покинути судно, коли воно досягло Йокогами.
Корабель відправили на карантин до 19 лютого. Пасажири, в яких були ознаки захворювання, були, наскільки це можливо, відокремлені від інших пасажирів на борту. Коли час карантину в Йокогамі завершився, пасажири змогли нарешті зійти на берег, в цілому 619 пасажирів були заражені коронавірусом.

Як відзначає аналітик дослідницької компанії Bernstein Річард Кларк, репутації круїзів і раніше шкодило нерідкі випадки на  лайнерах  захворювань на норовіруси, епідемія ж коронавируса може зміцнити уявлення про те, що люди, «котрі відправилися в круїз, можуть захворіти і опинитися в пастці посеред відкритого моря».

Тим більше що серед пасажирів круїзних лайнерів багато літніх:за даними Міжнародної асоціації круїзних ліній, близько третини відпочиваючих в круїзах старше 60 років. Люди похилого віку, як прогнозується, тепер можуть з більшою обережністю ставитися до круїзів, а серед молоді вони і так не дуже популярні. Комбінація цих фактів цілком може привести до того, що круїзний ринок просто не оговтається від кризи.

 

Коментарі
Loading...